یه حرفایی.....


HearT BeaT❤❤❤❤

ارام ترین ضربان قلبم را تقدیمت میکنم...تا بدانی ارام بخشتمام وجودمی

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد


بعضی از ادم ها آنقدر نگاهشان...

چشم هایشان...

دست هایشان..

مهربان است..که دلت میخواهد...

یک بار در حقشان بدی کنی و نامهربانی...

و ببینی..

نگاهشان..

چشم هایشان...

و دست هایشان...

وقتی نامهربانند چگونه میشوند..

در نهایت حیرت...

تو میبینی...مهربانتر میشوند

انگار

بدیت رابا خوبی

نامهربانیت را با مهربانی

پاسخ میدهند...

آه....

آه که چه قدر دلم تنگ است برای دیدن چنین ادم هایی...

یعنی هنوز هم میتوان چنین کسی را یافت...

گمان نمیکنم..

اما همچنان امیدوارم...

این روزا خیلی دلم گرفته است..

زندگیم شده است یه سازکهنه... که فقط یک اهنگ تکراری رومینوازد...

دلم یه حس جدید میخواهد..

دلم یه اتفاق میخواهد تا اهنگ زندیگیم را عوض کند..

شاید خیلی ها مثه من فک کند..

دوس داشتم حرف دلم رو بگم...مهم نیست کسی بخوندش یا نه...

اما دوس داشتم بگم...

حس میکنم این دنیا..

با تموم ادماش..

همه و همه ...یه جور دیگه شدن..

به دنبال رضایت چه کسی میگردی؟وقتی این روزها آدما...

از دست خودشونم عصبانین..

انگار این دنیام میخواد رو مد پیش بره..

این روزها خوب نیستم...

اصلا خوب نیستم...

پای احساسم لنگ میزند...انگار مچ قلبم پیچ خورده باشد...

واژه ها وحشی اند...صدایشان که میزنی..

گلویت را گاز میگیرند...چنان جمع میشوند در گلویت..که نای حرف زدن نداری..

نفست را میبندند..تا گریه ات بگیرد..واژه ها خیلی بی احساسند...

چه میخواهی بگویی؟

دیگر چ انتظاری داری؟

وقتی اولین حرف الفبا سرش کلاه میرود..

فاتحه بقیه را باید خواند..

درسته...ادما همه چی رو بردن...همه چی رو...

اما از یاد...

لاقل رنگ هارا نمیبردند...

دنیای ما...بدجور سیاه و سفیده..

مگر نمیدانید؟جهت مداد عوض شود..دو بعدی هایت جان میگیرند..دل میدهند به خیال...

سه بعدی میشوند..

گاهی فقط باید عوض کنی...سوی قلم زدن هایت را روی

سرکشانه های زندگی...





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:,ساعت 15:9 توسط saFa jOoOoOoOoN| |


:قالبساز: :بهاربیست:

 دانلود آهنگ - قیمت خودرو - قالب وبلاگ