فقط برو....


HearT BeaT❤❤❤❤

ارام ترین ضربان قلبم را تقدیمت میکنم...تا بدانی ارام بخشتمام وجودمی

بعضی دروغ ها انقد قشنگند...

..که..

دلت میخواهد باورشان کنی..

تو...

قشنگترین دروغ زندگی من بودی...

هنوز باورت دارم...

 

درد مراانتخاب کرد...

من تورا..

تو رفتن را...

آسوده برو...دلواپس نباش..

من و درد و یادت

تا ابد با هم هستیم...

تنها به دنیا امدم..تنهاهم از دنیا میرم..

میبینی؟

اول و آخر زندگی تنهایم

پس مرا از تنهایی نترسان

چیزی نگو

فقط برو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:,ساعت 15:45 توسط saFa jOoOoOoOoN| |


:قالبساز: :بهاربیست:

 دانلود آهنگ - قیمت خودرو - قالب وبلاگ