تنهايي مرد و من تنها تر شدم...


HearT BeaT❤❤❤❤

ارام ترین ضربان قلبم را تقدیمت میکنم...تا بدانی ارام بخشتمام وجودمی








براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد






دلم براي تنهايي ميسوزد....چراهيچكس او را دوست ندارد؟؟


مگراو چه گناهي كرده كه تنهاشده؟؟چرا همه از او فرار ميكنن؟


شبي تنهايي از اتاقم عبوركرد..به دنبالش رفتم ...ولي ...او رفته بود


نيمه شب تنهاي تنها اورا مرده كنار حوضچه ي حياط يافتم...


چشمانش از گريه قرمز بود..برايش گريستم..آخراو از تنهايي مرده بود..


تنهايي مرد و من تنها ر شدم



نظرات شما عزیزان:

mohammad
ساعت15:16---20 بهمن 1390
hi safa manam senator wb ba hali dari azash khosham omam plz be wb man sar bezan www.senatorblack37.blogfa.com

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 20 آذر 1386برچسب:,ساعت 21:58 توسط saFa jOoOoOoOoN| |


:قالبساز: :بهاربیست:

 دانلود آهنگ - قیمت خودرو - قالب وبلاگ