خدا را ببين


HearT BeaT❤❤❤❤

ارام ترین ضربان قلبم را تقدیمت میکنم...تا بدانی ارام بخشتمام وجودمی

کودک نجوا کرد :خدایا با من حرف بزن

 

مرغ دریایی اواز خواند و کودک نشنید

 

سپس کودک فریاد زد :خدایا با  من حرف بزن

 

رعد در اسمان پیچید اما کودک گوش نداد

 

کودک نگاهی به اطرافش کرد گفت خدایا پس بگذار ببینمت

 

ستاره ای درخشید ولی کودک توجه ای نکرد

 

کودک فریاد کرد خدایا اااااااا به من معجزه ای نشان بده

 

ویک زندگی متولد شد اما کودک نفهمید

 

کودک با ناامیدی گریست

 

خدایا با من در ارتباط باش بگذار بدانم اینجایی

 

بنابراین خدا پایین امد و کودک را لمس کرد

 

ولی کودک  پروانه را کنار زد و رفـــــــــــت.....



نظرات شما عزیزان:

علي
ساعت12:33---15 ارديبهشت 1391
تصور زيبايي بود از خدا
با اجازه ازش استفاده مي كنم


frozen girl
ساعت10:20---7 فروردين 1391
khyli bahal boood bebalhshid dir behet sar mizanam dar hale web gardi am asisam,khoofi to

majid
ساعت14:46---14 اسفند 1390
aaaaaali bood ye sar be maaaaam bezanپاسخ:نظرلطفته...اگه موافقي تبادل لينك كنيم..

سپهر
ساعت19:33---15 بهمن 1390
پاسخ:مرسی بهم سر زدی.

قاصدک
ساعت19:18---15 بهمن 1390
سلام
ممنون که به کلبه ما سر زدید .
وبتون خیلی عالیه .
راستی تبادل نمیکنید ار موافق بودید خبر بدین


armin
ساعت18:43---15 بهمن 1390
vaghan az matlabet hal kardam.merci

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 21 دی 1386برچسب:,ساعت 12:22 توسط saFa jOoOoOoOoN| |


:قالبساز: :بهاربیست:

 دانلود آهنگ - قیمت خودرو - قالب وبلاگ