عروسک


HearT BeaT❤❤❤❤

ارام ترین ضربان قلبم را تقدیمت میکنم...تا بدانی ارام بخشتمام وجودمی

 

 

 

 

 

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

 

 

 

 

 

 

روزی که به دنیا امدم صدایی در گوشم طنین انداخت و

 

گفت: که اسم من غم است.

 

من خیال کردم که غم عروسکی است در دستانم که با ان بازی می کنم.

 

ولی وقتی بزرگ شدم دیدم عروسکی هستم در دستان غم

 



نظرات شما عزیزان:

zohreh
ساعت15:14---28 بهمن 1390
سلام!
خیلی جالب بود
خوشم اومدبازم به وبلاگم سربزنوخوشحالم کن


علی
ساعت0:19---28 بهمن 1390
سلام.جالب بودی

موفق باشید.
مهم این نیست که چند تا مخاطب داشته باشی.مهم اینه که برا دل خودت بنویسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 19 بهمن 1386برچسب:,ساعت 15:8 توسط saFa jOoOoOoOoN| |


:قالبساز: :بهاربیست:

 دانلود آهنگ - قیمت خودرو - قالب وبلاگ