باران


HearT BeaT❤❤❤❤

ارام ترین ضربان قلبم را تقدیمت میکنم...تا بدانی ارام بخشتمام وجودمی

کوچيک تر که بودم فکر می کردم بارون اشک خداست

 

ولی مگه خداهم گريه می کنه چرا بايد دل خدا بگيره

 

 دوست داشتم زير بارون قدم بزنم تا بوی خدا رو حس کنم

 

اشک خدا را تو يه کاسه جمع کنم تا هروقت دلم گرفت


 کمی بنوشم تا پاک و آسمانی شوم

 

 آسمان که خاکستری می شد دل منم ابری می شد


 حس می کرم که آدما دل خدا رو شکستند

 

 و يا ازياد خدا غافل شدند

 

 همه می گفتند باران رحمت خداست

 

اما حس كودكانه من ميگفت

 

خدا دلش از ادماگرفتس

 

 



نظرات شما عزیزان:

amirmohammad
ساعت20:44---29 بهمن 1390
Vagheaaan ghashang boooood

Man o ke taht tasir gozasht



پاسخ:


مسعود
ساعت14:37---26 بهمن 1390
سلام وبت خوبه.. فقط اگه قالبشو عوض کنی همه میتونن از تمامی امکاناتش استفاده کنند. یه قالب تیره بذاز
موفق باشی


HELL BOY
ساعت17:31---19 بهمن 1390
سلام
وبلاگ خوبی داری موفق باشی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 19 بهمن 1386برچسب:,ساعت 15:15 توسط saFa jOoOoOoOoN| |


:قالبساز: :بهاربیست:

 دانلود آهنگ - قیمت خودرو - قالب وبلاگ